AVIS

Czy niekomercyjny profil Grupy koncentrującej się na budowaniu wizerunku człowieka kreatywnego może uwzględnić komercyjną działalność firmy, która w strefie businessu przyjęła strategię ‘mobilnej‘ hybrydy poprawności i sumienności? Gdybym był egoistą, zdecydowanie odrzuciłbym łączenie tego rodzaju nielogicznych własności.

Historia, którą chcę Państwu przedstawić nie ma jeszcze zakończenia. Opisuję ją zza kierownicy czarnego VOLVO V50. Auta dostępnego we flocie AVIS Polska.

Wysiadłem z samolotu w Gdańsku. Wspaniałe miasto, wspaniale zakorkowane ze wspaniałą Architekturą oraz bezkompromisową społecznością. Mój plan został opracowany z myślą o wizycie w Trójmiescie, Warszawie oraz Krakowie. Marta Krupińska, manager stacji Gdańsk biura AVIS była pierwszą osobą, która w tym dniu powiedziała mi “dzień dobry” i pierwszą osobą na Lotnisku, która zapytała mnie “w czym może mi pomóc“. To miłe uczucie kiedy ktoś obcy oferuje Tobie pomoc w miejscu, które gromadzi w sobie tyle głodnych wrażeń, zmęczonych wyczekiwaniem turystów.

Nie jestem postacią ze świata kultury i businessu, której kieszenie wypełnia gruba waluta. Nie rozdaję banknotów jak słodyczy w każdym klasowym czy bezklasowym środowisku. Wspólnym mianownikiem mojego bogactwa kulturalnego jest wiara w słuszność mojej działalności. Każdy z nas mając swój konkretny życiowy cel w relacjach z różnymi instytucjami czy osobami prywatnymi wymaga konkretnej, szczerej i czasem personalnej uwagi. Specjaliści od Public Relations definiują powyższe zjawisko terminologią: obługa klienta. Nie zawsze jest ‘ona’ dobra – bo nie zawsze jest ona prawdziwa. Nie często czujemy sie wyjątkowo stojąc przed obliczem managera danej firmy ponieważ nie często ulegamy wrażeniu powagi sytuacji. Tak. Lekceważące podejście reprezentanta danej firmy do klienta to dość częste zjawisko nie tylko w Polsce. Nieznajomość etyki businessu, kultury społecznej oraz manewry psychologiczne to część strategii nie jednej firmy, z którymi często mamy do czynienia i których naprawdę często stajemy się bezmyślną ofiarą. Nigdy wcześniej nie wypożyczałem auta w Polsce, w innym mieście niż Warszawa. Nie wiem czy akurat tego dnia miałem dobry dzień, natomiast wiem że doświadczenie i profesjonalizm managera AVIS Gdańsk sprawiło, że ten dzień zaliczyłem do udanych. W konsekwencji jej działalności wszystkie 9 dni pobytu w Polsce jak do tej pory przeminęły pod szyldem dobrej atmosfery, przepełnioną sukcesami zawodowymi. Auto, którym przemieszczałem się na terenie kraju pomogło mi w podniesieniu rangi planowanego przedsęwzięcia. Jego komfort oraz klasa wyrażało mnie oraz mój projekt w sposób Wiarygodny i Profesjonalny. Volvo V50 to symbol jakości na najwyższym poziomie kultury – nie tylko jazdy.

Gdyby nie otwartość oraz odwaga Pani Marty Krupińskiej, prawdopodobnie zrezygnowałbym z wypożyczenia auta z firmą AVIS. Realne koszty wynajmu oraz specyficzna sytuacja na Lotnisku w Gdańsku sprawiała, że z każdą minutą oddalałem się realnie od realizacji bardzo napiętego harmonogramu zajęć zaplanowanego na najbliższe półtora tygodnia. Uprzejmość Pani Marty oraz zrozumienie pozwoliła mi wyruszyć z Gdańska zgodnie z planem a w dodatku wprowadzić pozytywne dla projektu zmiany w jego precyzyjnym kosztorysie.

Projekt, nad którym aktualnie pracuję wymaga umiejętności negocjacji, dyplomacji oraz wysokiej kultury osobistej. Każdy kto staje się jego częścią staje się osobą Wiarygodną i Kompletną. Poprzez prowadzenie poprawnego dialogu oraz sztuki konstruowania tematycznych myśli codziennie odkrywam osoby reprezentujące bardzo szlachetne cechy charakteru. Jestem osobą bardzo krytyczną, lecz własność mojej osobowości używam jako narzędzia do budowania poprawnie etycznego Świata. Takim światem okazało się biuro AVIS z oddziałem w Gdańsku. Dlatego z tego miejsca, z wnętrza VOLVO V50 kieruję zdecydowane i szczere podziękowania na ręce biura AVIS Gdańsk oraz firmie VOLVO Polska, za ich dobry udział w moim skromnym projekcie Wydeptanej Drogi Do Wiarygodnosci.

Współzależność AVIS Polska oraz Grupą WDDW Polska jest doskonałą kreacją pomiędzy poprawną formą businessu oraz Wiarygodną formą dyplomacji.

‘cutting edge technology’  towards  ‘human passion for creativity’

a.jozefowski . WDDW Polska

 

, , , , , , , , , , , ,